1. Poskytujeme zdravotní služby všem pacientům tj. dětem, dorostu a dospělým občanům
  2. Standardní zdravotní služby pojištěncům zdravotních pojišťoven, s nimiž máme uzavřenou smlouvu, poskytujeme bezplatně, tj. je hrazena z veřejného zdravotního
    pojištění. Pojištěncům zdravotních pojišťoven, s nimiž nemáme uzavřenou smlouvu o poskytování a úhradě zdravotní péče, poskytujeme zdravotní péči, za přímou úhradu.
    Při vstupu do ordinace je nutné vždy předložit průkazku zdravotní pojišťovny, tzn. i při opakované návštěvě ordinace.
  3. Kromě léčení klasickou medicínou používáme doplňkově a to pouze na vyžádání nebo se souhlasem pacienta nebo jeho zákonných zástupců (rodičů) homeopatii.
  4. Nezletilý pacient starší 15ti let může navštěvovat ordinaci bez doprovodu zákonného zástupce v případě, že jeho zákonný zástupce podepsal Souhlas zákonného
    zástupce nezletilého pacienta staršího 15ti let
    a tento souhlas má lékař založen ve zdravotní dokumentaci nezletilého pacienta.
  5. Poskytovat informace o zdravotním stavu, o výsledcích vyšetření, pořizování výpisů či kopií ze zdravotnické dokumentace nezletilých pacientů a dospělých pacientů druhým
    osobám (kromě zákonných zástupců) je možné pouze na základě předložení
    Určení osoby oprávněné dle zákona o zdravotních službách, toto určení bude mít lékař
    založeno ve zdravotní dokumentaci..
  6. V případě očkování a odběrů u malých nezletilých pacientů, kteří se těmto výkonům brání, je nutné, aby zákonného zástupce doprovázela ještě další osoba.
    Lékařka ani zdravotní sestra nemohou neklidného a ošetření bránícího se pacienta pomáhat držet.
  7. Pokud jste doporučeni k odbornému vyšetření, ke kterému budete potřebovat část zdravotních záznamů, dopředu si je objednejte, abychom vám je mohli včas připravit. Po
    vyšetření ji laskavě vraťte. Zdravotní dokumentace je majetkem ordinace. Ordinace pracuje v režimu každodenního objednávání. Na veškerá plánovaná i neplánovaná vyšetření je nutné předchozí telefonické objednání na telefonním čísle 376512789.
    Při neplánovaném vyšetření pacientů bude při telefonickém kontaktu posouzen charakter jejich potíží a domluven termín pro neplánované akutní ošetření.
  8. Pro zlepšení komunikace mezi lékařkou a pacienty žádáme naše registrované pacienty a jejich zákonné zástupce (rodiče), aby oznámili při návštěvě ordinace svoje telefonické
    spojení (mobil, pevnou linku) a svoji mailovou adresu.